"Nie z tego świata" (1987)


Serial mojego dzieciństwa. Opowiada on o Evie Garland, która w dniu swoich trzynastych urodzin odkrywa w sobie niezwykłe moce, mianowicie, gdy zetknie dwa palce wskazujące, zatrzymuje czas, ruch. Tego dnia również dowiaduje się, kim tak naprawdę jest i otrzymuje niezwykły prezent: magiczny sześcian do porozumiewania się z ojcem-kosmitą. Oczywiście z jej niezwykłych zdolności, a raczej ich wykorzystania wynikało wiele zabawnych sytuacji.

Z serialem tym wiąże się moja osobista anegdota. Byłam wtedy dzieckiem 4-5 letnim. Zafascynował mnie ten sześcian Evie i bardzo chciałam mieć taki sam :-D zapytałam więc mamy, w jakim to jest kraju,na co mama: "w Kanadzie". I od tamtej pory, co wieczór pakowałam swoje rzeczy i jechałam "do Kanady" :-D Dlaczego wieczorem? Bo już zaczynałam łapać co nieco że wtedy "w Kanadzie" jest jeszcze dzień :-D

Źródło zdjęcia: pulpozaur.pl

Komentarze

  1. Kiedyś śmignął mi ten serial, ale nie oglądałam go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go mizernie pamiętam :( ale ten sześcian tak mi się wrył w pamięć :-D

      Usuń
  2. 35 year old Assistant Media Planner Aarika Croote, hailing from Brandon enjoys watching movies like "Swarm, The" and Cryptography. Took a trip to Historic City of Meknes and drives a Ferrari 275 GTB/C Speciale. wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, każdy komentarz jest dla mnie cenny i na każdy postaram się odpowiedzieć :) motywujecie mnie do dalszego pisania :) Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz. Chętnie też zajrzę do Ciebie :)

Popularne posty z tego bloga

"Do kwadratu" Anna Sobańska

"Dziś zanucę ci kolędę" Joanna Szarańska