"Co jeszcze mogę dla ciebie zrobić?" Natalia Sońska


Jest to druga część serii "Jagodowa miłość" autorstwa Natalii Sońskiej. Z niecierpliwością czekałam na jej wydanie, ponieważ bardzo podobała mi się pierwsza część i bardzo chciałm poznać dalsze losy bohaterów. Są oni ogromnym atutem tej powieści, nie są przekombinowani, zachowują się jak każdy z nas.

Irytowało mnie jednak ich postępowanie. Dorośli ludzie, a byle kłótnia urosła do rangi ogromnego problemu, stała się nawet przyczyną rozstania. Ciekawym pomysłem było pojawienie się w życiu Jagody innego mężczyzny. Przyznam, że nawet zaczęłam kibicować Jagodzie, żeby dała szansę nowemu związkowi i zapomniała o Tomaszu, który popełnił trochę błędów. Którego z mężczyzn wybierze Jagoda? Nie zapominajmy, że w jej zyciu ciągle obecny jest mąż, z którym niedługo czeka ją rozwód. Czy jednak wiarołomny Łukasz zgodzi się na ugodowe załatwienie spraw? Niestety, mimo tego, że to on zdradził żonę, nie czuł z tego powodu wyrzutów sumienia. Jagoda ma więc poważne obawy, czy nie czekają ją kłopoty.

Napiętą atmosferę pomiędzy Jagodą a Tomaszem wykorzystuje Paulina, współpracownica Tomka, która od dawna jest nim zauroczona. Próbuje się do niego zbliżyć. Czy jej się to uda?

Załamana całą zaistniałą sytuacją bohaterka skupia się bardziej na rodzinie, zwłaszcza na siostrze Agacie. Obie są dla siebie ogromnym wsparciem, mogą zawsze na siebie liczyć. Byłam pod wrażeniem łączącej je więzi. Kobieta znajduje ukojenie także w pracy. Uwielbia piec ciasta, o czym przekonałyśmy się już w pierwszej części.

Tutaj trochę mi zabrakło opisów słodkości, które nadawały klimat, aż się chciało wejść do "Słodkiej" i popróbować tych pyszności. Opisy te skutecznie pobudzały apetyt. Niestety, nawet w miejscu, które było fla Jagody oazą spokoju, również pojawiają się problemy, a szef znika z dnia na dzień zupełnie nie wiadomo, dlaczego. Czy Jagodzie uda się podnieść cukiernię z kłopotów. Przekonajcie się.

Na uwagę zasługują jednak nie tylko glowni bohaterowie. Adam, przyjaciel Tomasza niepoprawny kobieciarz wydaje się, że zostal wreszcie trafiony strzałą Amora. Ukrywa jednak, kim jest jego wybranka. Myślę, że będziecie zaskoczeni, odkrywając tożsamość jego ukochaej. Czy jednak jego ognisty temperament ne zaszkodzi tej relacji?

Nie sposób również nie wspomnieć o okładce. Podobnie jak okładka pierwszej części, ta rö mnie urzekła. Jest jedną z najsłodszych, jakir widziałam, obie razem idealnie się dopełniają.

Piękna słodko-gorzka opowieść o poszukiwaniach szczęścia. Jest ścisle związana z pierwszą częścią, dlatego najpierw polecam przeczytać część pierwszą, gdyżnie wszystko mże być zrozumiałe.

Komentarze

  1. Brakuje mi pierwszej części. Drugą mam, ale wstrzymuję się z czytaniem. Super recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ❤️ tak, polecam najpierw pierwszą część przeczytać :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, każdy komentarz jest dla mnie cenny i na każdy postaram się odpowiedzieć :) motywujecie mnie do dalszego pisania :) Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz. Chętnie też zajrzę do Ciebie :)

Popularne posty z tego bloga

"Nie z tego świata" (1987)

"Do kwadratu" Anna Sobańska

[RECENZJA PATRONACKA, PRZEDPREMIEROWA] "Niepokorna" Katarzyna Mak