"Powrót do Gruzji" Anna Pilip


 

Dalsze losy Any i Giorgiego, których poznaliśmy w powieści "Gruzińskie wino".

Ana i Gio są już małżeństwem, są szczęśliwi, jednak pewnego dnia wszystko runie jak domek z kart, gdy Gio próbując wyświadczyć przysługę dla ważnego człowieka dla rządu, trafi do osetyjskiego więzienia. Czy Ana odzyska męża? A co z Timiko?

Porywająca opowieść o skomplikowanej miłości do dwóch mężczyzn, tajemnicy rodzinnej i sile damskiej przyjaźni. Czytało mi się szybko, bo chciałam jak najprędzej się dowiedzieć, co z Gio, czy cały i zdrowy wróci do żony. I kogo Ana ostatecznie wybierze. Mnóstwo humoru za sprawą dialogu czterech przyjaciółek i ich rozmów na Messengerze. Cieszę się, bo inaczej opis rozpaczy Any, przeżyć maltretowanego Gio mógłby być nie do zniesienia, a tak został równoważony wybornym poczuciem humoru. Przyznam, że wspaniałe mi się czytało, uwielbiam powieści o miłości, gdzie nie wszystko jest proste, oczywiste, gdzie bohaterowie są z krwi i kości, mają słabości, wątpliwości. Może nie do końca dokonywały wyborów, które były w moim guście, ale i tak byłam zadowolona. Książkę polecam z całego serca.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, każdy komentarz jest dla mnie cenny i na każdy postaram się odpowiedzieć :) motywujecie mnie do dalszego pisania :) Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz. Chętnie też zajrzę do Ciebie :)

Popularne posty z tego bloga

"Nie z tego świata" (1987)

"Do kwadratu" Anna Sobańska

"Dziś zanucę ci kolędę" Joanna Szarańska