"Dziewczyna z oceanu" ("Ocean girl")


"Neri jest tajemniczą dziewczyną, która żyje na pobliskiej wyspie, wspaniale pływa i potrafi komunikować się z wielorybami. W tym samym czasie, w głębi oceanu powstaje podwodna baza badawcza-podwodne miasto. W oceanicznym mieście działa szkoła dla nastolatków. Neri zaprzyjaźnia się z dwoma nastolatkami z bazy. Razem z nimi Neri chce ocalić Charliego- wieloryba. Później wychodzi na jaw tajemnica Neri..." (opis i zdjęcie pochodzą ze strony Filmweb)

Kolejny serial mojego dzieciństwa, do którego bardzo chciałabym wrócić, niestety nie są emitowane powtórki, a wielka szkoda, bo takich obecnie trudno o takie seriale. Zamiast nich dostajemy często chłam w postaci paradokumentów typu "Trudne sprawy", "Ukryta prawda" itp. 

Serial ten był całkiem odmienny od tych współczesnych, bez zbędnej przemocy, wyuzdanego seksu, narkotyków. Pokazywał za to uniwersalne wartości, jak przyjaźń, zwracał uwagę na ekologię, los zwierząt, relacje ludzie - zwierzęta, które często są niezwykłe, jak właśnie w przypadku ludzi i delfinów.
Poza tym niezwykle emocjonujące przygody trojga młodych głównych bohaterów, tajemniczy klucz do piramidy, która również była niezwykła poprzez miejsce, gdzie się znajdowała. Ja uwielbiam takie filmy, seriale, czy książki, gdzie jest zagadką do rozwiązania, klątwa, tajemnicze rytuały.
Do tego przepiękne krajobrazy Australii. Czegóż więc chcieć więcej? Polecam serdecznie serial i ubolewam, że nie jest emitowany.

Komentarze

  1. Nie znam tego serialu, ale chętnie się nim zainteresuje bo wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie jest pokazywany :( ja bym go chętnie znowu obejrzała :)

      Usuń
  2. Pierwsze o nim słyszę. Muszę sprawdzić czy gdzieś w sieci nie ma odcinków online. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałem o tym serialu i podejrzewam, że nie jest w moich klimatach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do obejrzenia, zobaczysz, czy Ci się spodoba :) pozdrawiam serdecznie ❤️

      Usuń
  4. Również uwielbiam wracać do seriali, filmów czy książek z przeszłości. To taka forma mentalnego teleportu :) tego akurat nie znałam, ale wygląda i brzmi bardzo sympatycznie ❤

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie 🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ❤️ zajrzę w wolnej chwili bardzo chętnie ❤️

      Usuń
  5. cudowny serial. mam tylko pierwszy sezon, ale po angielsku.
    moje dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, każdy komentarz jest dla mnie cenny i na każdy postaram się odpowiedzieć :) motywujecie mnie do dalszego pisania :) Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz. Chętnie też zajrzę do Ciebie :)

Popularne posty z tego bloga

"Nie z tego świata" (1987)

"Do kwadratu" Anna Sobańska

"7 uczuć"