"Holistyczna agencja detektywistyczna Dirka Gently'ego"


Serial luźno oparty na powieściach Douglasa Adamsa: "Holistyczna agencja detektywistyczna Dirka Gently'ego" i jej kontynuacji "Długi mroczny podwieczorek dusz".

Boy hotelowy, Todd wskutek wielu zbiegów okoliczności zostaje wplątany w serię morderstw w hotelu, w którym pracuje. Pragnąc wyjaśnić zagadkę i zrozumieć wydarzenia, w epicentrum których się znalazł zaczyna współpracę z ekscentrycznym detektywem Dirkiem Gently'm. Nawet nie przypuszczają, ile im się przydarzy. I jaką rolę odegra pewno sympatyczne zwierzątko domowe, które niekoniecznie jest tym, czym się wydaje.

Pełen absurdów, specyficznego humoru, zdarzeń paranormalnych serial science-fiction. Według mnie był on po prostu genialny! Bawił mnie do łez. A wszystko ogromnie ciekawie opowiedziane, z każdym kolejnym odcinkiem poznajemy coraz więcej powiązań, zaczynamy lepiej rozumieć sytuację. Bo początkowo możemy być mocno zdezorientowani.

Drugi sezon moim zdaniem nieco bardziej "odjechany", jeszcze dziwniejszy, nawet zbyt mocno jak dla mnie. Tu już twórcy popłynęli z fantazją. Ale cały czas serial trzymał poziom. Aż żal, że powstały tylko dwa sezony, bo z przyjemnością obejrzałabym więcej. 

Serial przypadnie do gustu zwłaszcza fanom Pratchetta, Adamsa, nieoczywisteho humoru, absurdów, skomplikowanych powiązań, które stopniowo, krok po kroku zostają odkrywane.
































Komentarze

  1. Brzmi ciekawie, sprawdzę go. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no ja żałuję, że nie było więcej sezonów :)

      Usuń
  2. Przyznam że bardzo rzadko oglądam seriale, zwłaszcza te zagraniczne, bo zwykkw czasu na wszystko brak 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niestety, czasu nigdy nie byłoby w nadmiarze 😉

      Usuń
  3. Gdzie mogę znaleźć Pani adres email?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, każdy komentarz jest dla mnie cenny i na każdy postaram się odpowiedzieć :) motywujecie mnie do dalszego pisania :) Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz. Chętnie też zajrzę do Ciebie :)

Popularne posty z tego bloga

"Nie z tego świata" (1987)

"Do kwadratu" Anna Sobańska

"Dziś zanucę ci kolędę" Joanna Szarańska