"Zawsze możesz na mnie liczyć" Natalia Sońska


 

To kolejny, czwarty już tom serii "Jagodowa miłość", więc jeśli ktoś nie czytał poprzednich - ostrzegam przed spoilerami.

W życiu Jagody i Tomasza zapanowała sielanka. Kobieta wierzy, że nic już jej nie rozdzieli z ukochanym. Krajewski nadal jednak nie przyznał się, że możemy być ojcem dziecka Pauliny. Czy niewyjaśnione tajemnice położą się cieniem na ich związku? Czy znowu się rozstaną?

Ta część serii pokazuje nam, jak ważna jest szczerość w związku. "(...) wszelkie tajemnice i niedopowiedzenia były czymś najgorszym dla związku. Prowadziły do kłótni i nieporozumień, których skutki mogły być wręcz tragiczne. Zaufanie było najważniejsze, zaufanie i świadomość, że bez względu na to, jak okropna może okazać się prawdą, zawsze będzie lepsza niż kłamstwo. To jest fundament, na którym trzeba budować bliskie relacje."

Nie tylko Tomasz miał tajemnice przed najbliższą sobie osobą, również Agata, siostra Jagody uwikłała się w bardzo trudną sytuację, o której nie wspomniała Adamowi. A mogła go przez to stracić. Jeszcze gorzej, ta sprawa mogła się dla niej skończyć bardzo źle i konsekwencje mogły być znacznie poważniejsze niż tylko rozstanie z Adamem. O ile w poprzedniej części zauważyłam, że Agata spoważniała, to w tej części postępuje bardzo lekkomyślnie.

Mniej irytujący byli też główni bohaterowie, choć nie wszystkie ich działania popierałam. Na pewno uważałam, że Jagoda powinna jak najwcześniej poznać prawdę o Paulinie. 

Oczywiście nie zabraknie też świeżych problemów, które pojawią się w życiu bohaterów, pojawią się osoby, które mogą namieszać w ich poukładanym życiu. 

Książkę dosłownie pochłonęłam w dwa dni, polecam jako lekką lekturę na lato. Pozwoli oderwać się od szarej rzeczywistości, przeniesie nas w świat pięknej miłości, ale też sprowadzi na ziemię problemami bohaterów. Bo któż ich nie ma? Czy miłość i tym razem zwycięży? Przekonajcie się sami.

Komentarze

  1. Poznawanie tej serii dopiero przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna seria na odetchnięcie od problemów 😊 wiadomo, też ti problemów nie brakuje, ale mimo to uważam, że przy niej można odetchnąć

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, każdy komentarz jest dla mnie cenny i na każdy postaram się odpowiedzieć :) motywujecie mnie do dalszego pisania :) Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz. Chętnie też zajrzę do Ciebie :)

Popularne posty z tego bloga

"Nie z tego świata" (1987)

"Do kwadratu" Anna Sobańska

"7 uczuć"